تماس با پشتیبانی سایت: 3253-754-0915

پرداخت درب منزل

یکی از ویژگی‌ها و مزایای خرید از بریم آفرود پرداخت درب منزل است که هیچ مبلغی از شما بابت خرید به صورت آنلاین دریافت نمی‌شود و شما می‌توانید پس از تحویل محصول خود درب منزل، مبلغ را پرداخت کنید. در صورتی که امکان پرداخت آنلاین مبلغ کالا را ندارید، بهترین و مطمئن‌ترین روش، استفاده از سرویس پرداخت در محل است. بسیاری از خریداران ایرانی ترجیح می‌دهند که برای دریافت سالم کالای خود تا پیش از دریافت کالا، هزینه آن را پرداخت نکنند. در این شرایط می‌توان از روش پرداخت درب منزل استفاده نمود.

زمان ارسال در روش پرداخت درب منزل ممکن است که از پرداخت آنلاین کمی بیشتر باشد و بین 2 تا 6 روز متغیر است. البته که فروشگاه تجهیزات موتور کراس و مینی کراس بریم آفرود تمام تلاش خود را می‌کند تا محصولتان را با بسته‌بندی مناسب و در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن به شما تحویل دهد.

ارسال محصولات و قطعات موتور کراس مشهد از طریق تیپاکس انجام می‌شود و شما می‌توانید در هنگام نهایی شدن خرید خود، یک پیام به منزله ارسال کالا دریافت می‌کنید. شما می‌توانید در صورت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش پرداخت درب منزل با کارشناسان وبسایت فروشگاهی قطعات موتور کراس و قطعات موتور مینی کراس بریم آفرود ارتباط برقرار نمایید.

سبد خرید
خانه
منو
0 موارد محصول
حساب کاربری من