تماس با پشتیبانی سایت: 3253-754-0915

مجوزات رسمی بریم آفرود

یونس یعقوبی نیا بنیانگذار بریم آفرود
یونس یعقوبی نیا بنیانگذار بریم آفرود

این صفحه مربوط به نمایش مجوزات قانونی وب‌سایت «بریم آفرود» است. این مجوزات برای جلب اطمینان شما کاربران و مشتریان گرامی و اطمینان از فعالیت قانونی این وب‌سایت ایجاد شده است. لوگوی نهادهای نظارتی و قانونی اخذ شده در سامانه به شرح ذیل جهت استحضار شما قرار داده شده است:

لوگو نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)

اینماد یک نماد اعتماد الکترونیکی است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت به کسب و کارهای اینترنتی دارای شرایط لازم اعطا می‌شود. این نماد نشان‌دهنده اعتبار و امنیت وب‌سایت‌های دارای آن است.

لوگو سازمان ساماندهی صنعت و تجارت الکترونیکی (ساترا)

ساترا یک سازمان دولتی است که به منظور نظارت بر فعالیت‌های رسانه‌های صوتی و تصویری بر بستر فضای مجازی تأسیس شده است. این سازمان با هدف صیانت از حقوق مخاطبان و حمایت از تولیدکنندگان محتوای سالم و ارزشمند در این حوزه فعالیت می‌کند.

 

ما در بریم آفرود همواره تلاش می‌کنیم تا با ارائه خدمات و محصولات باکیفیت و ایمن، رضایت شما کاربران گرامی را جلب نماییم.

 

نمونه مجوزات بریم آفرود

حسن انجام کارها و رضایت مشتریان

ما در بریم آفرود از زمان ارسال قطعات و تحویل قطعات به مشتریان گرامی ویدئو تهیه کرده‌ایم؛ شما می‌توانید با کلیک روی لینک زیر ویدئوهای حسن انجام کارها را مشاهده نمائید.

نمونه سند موتور

مینی کراس کی تی ام 125 - بریم آفرود

سندی که مشاهده می‌کنید یکی از چندین سند موتور های کراس فروشگاه بریم آفرود است. شما هر موتور دلخواه در هر برندی که بخواهید و دنبال آن می گردید می توانید در فروشگاه بریم آفرود پیدا کنید.

اگر علاقه به موتور کراس و مینی کراس دارید ما را در شبکه های بریم آفرود دنبال کنید تا از احبار دنیای کراس ، محصولات جدید موتور کراس و مینی کراس با خبر باشید.

منتظر شما هستیم.

بریم آفرود در شبکه‌های اجتماعی

اپارات بریم افرود
کانال آپارات بریم آفرود
حساب تماشا بریم افرود
کانال تماشا بریم آفرود
حساب نماشا بریم افرود
کانال نماشا بریم آفرود

درباره موسس بریم آفرود

من یونس یعقوبی نیا، موسس فروشگاه آنلاین موتورهای کراس به نام بریم آفرود در ایران هستم. علاقه‌ام به موتورهای کراس و آفرودسواری سبب شد تا یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین موتور کراس در ایران را پایه‌گذاری کنم. این علاقه سبب شد تا خانواده‌ی جدیدی به واسطه‌ی بریم آفرود تشکیل دهم.

شما هم اکنون از طریق لینک زیر می‌توانید بیشتر درباره‌ی من بدانید.

سبد خرید
خانه
منو
0 موارد محصول
حساب کاربری من