آموزشی

معرفی بهترین پیست های موتور سواری ایران

بهترین پیست موتور سواری - کراس سواری

وقتی حرف از سرعت و هیجان یک رشته ورزشی به میان می آید نمی شود از موتور سواری و لذت بی نظیر سواری توی پیست های آفرود غافل شد. موتور سواری در پیست ها بی شک از خاطره انگیز ترین لذت های ورزشی برای هر علاقه مند به سواری است. خوشبختانه در ایران مکان های بسیاری برای این ورزش مهیج وجود دارد. از مهم ترین لزومات برای هر موتور سواری در پیست ها استفاده از👈 موتور کراس👉 با کیفیت و استاندارد است همچنین هر کراس سواری می داند برای حفظ ایمنی در پیست ها نباید از تجهیرات آفرود مثل لباس موتورسواری، عینک، دستکش و کلاه کاسکت کراس غافل شد.

در ادامه بهترین مکان های آفرود سواری را برایتان آورده ایم و به تمام سوالات شما از جمله اینکه آیا استفاده از پیست های آفرود برای بانوان نیز امکان پذیر است؟ یا خیر نیز پاسخ داده ایم با ما همراه باشید تا از این تجربه هیجانی بی نصیب نمانید.

پیست موتور سواری ویرانی مشهد

پیست کراس سواری مشهد

بهترین پیست موتور سواری مشهد

پیست موتور سواری ویرانی مشهد یکی از بهترین پیست های آفرود ایران برای کراس سواری است که قابل استفاده هم برای بانوان هم برای آقایان است. این مکان موتور سواری هفته ای 3 روز برای بانوان خدمات رسانی می کند.

مزایا پیست آفرود سواری ویرانی مشهد

  • در پیست کراس سواری ویرانی نیازی به داشتن گواهینامه نیست چرا که مربیانی با تجربه در این پیست حضور دارند که به افراد آموزش می دهند.
  • منطقه تپه خاکی است که سواری راحتی را به ارمغان می آورد
  • امکانات کامل سرویس بهداشتی در این پیست کراس سواری وجود دارد.
  • دارای مساحتی بزرگ است که یک منطقه عالی برای تبدیل شدن به یکی از قطب های موتور سواری ایران به شمار می رود.

آدرس پیست کراس سواری مشهد (پیست ویرانی)

برای رفتن به بهترین پیست آفرود سواری مشهد طبق آدرس زیر حرکت کنید.

مشهد، جاده شاندیز، حدود 28 کیلومتری مشهد

راه ارتباطی:

اینستاگرام:  heyat.motorcross.shandiz

پیست موتور سواری آزادی

مزایا پیست کراس سواری آزادی

پیست آفرود سواری آزادی

پیست موتور سواری آزادی یکی از بهترین پیست های کراس سواری در تهران است. شرط ورود به این پیست آفرود سواری داشتن حداقل سن 6 سال و داشتن موتور مناسب برای پیست است. نوع پیست روباز است و هر روز از ساعت 7 تا 18 فعالیت می کند. آزادی یکی از بهترین مکان های موتور سواری برای همه گروه سنی است.

مزایا پیست موتور سنگین آزادی

    • دارای امکانات سرویس بهداشتی، فروشگاه لوازم ورزشی، خوارکی و خوابگاه است.
    • درارای مساحتی بسیار بزرگ (41 هزار و 804 متر مربع)
    • دارای جایگاه 1500 نفره برای علاقه مندان
    • امکان استفاده برای همه سنین با هر وزنی
    • از مزیت های خوب این پیست این است که با شرط سنی حداقل 6 سال یک نوع پیست موتور سواری کودکان نیز به شمار می آید.

شرایط ثبت نام در پیست موتور سواری آزادی                        


لطفا اگر وقت ندارید فایل زیر را گوش کنید.


اگر قصد ثت نام در پیست موتور سواری آزادی را دارید باید قوانین ثبت نام در این پیست را بدانید.

1- ابتدا باید فرم عضویت را پر کنید

2- برای استفاده از موتور های با حجم بالا مثل موتور های 250 سی سی به بالا باید از پلیس 10+ عدم سوء پیشینه را دریافت کنید.

3- مدارک خود را که شامل کپی کارت ملی، کپی بیمه ورزشی و کپی کارت عضویت فدراسیون (اجباری نیست اما داشتن آن یک مزیت به حساب می آید.) است را باید به مجموعه آزادی تحویل دهید.

4- مجموعه احراز هویت شما را انجام می دهد.

5- سپس با تماس می گیرند تا برای عضویت مبلغی را واریز کنید

6- در نهایت پس از پرداخت هزینه و بارگذاری کامل مدارک اجازه استفاده از تمرین ها را دارید.

آدرس پیست آفرود سواری آزادی

تهران، کیلومتر5  تهران – کرج، پیست ورزشی آزادی

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۰۱۶۴۱۷

پیست موتور سواری کوهسار

مزایا پیست کراس سواری کوهسار

پیست موتور سواری کوهسار

پیست موتور سواری کوهسار در منطقه ای زییا قرار دارد که با آب و هوای بسیار خوب خود و معماری هیجانی منطقه لذت موتور سواری را چند برابر می کند. کوهسار بی شک یکی از بهترین پیست های آفرود سواری کوهستانی در تهران است. رده سنی مجاز در پیست کراس سواری کوهسار افراد بالای 6 سال هستند توجه کنید که هر سانس استفاده 60 دقیقه است.

مزایا پیست کراس سواری کوهسار

  • مخصوص موتور سواری آفرود
  • قابل استفاده برای بانوان و آقایان
  • قرار داشتن این پیست در منطقه کوهستانی با حس و حال طبیعی و دلچسب
  • داشتن تمامی تجهیزات موتور سواری
  • آموزش تخصصی موتور کراس در این پیست امکان پذیر است

آدرس پیست کراس سواری کوهسار

غرب تهران، پارک جنگلی کوهسار

شماره تماس:  77403805-021

پیست موتور سواری تختی

پیست کراس سواری تختی

پیست موتور سواری تختی

پیست موتور سواری تختی یکی از پیست های خوب تهران، واقع در مجموعه ورزشی تختی به شمار می رود که از مزیت های خوب آن می توان به مجهز بودن به 4 پیست با سبک های مختلف مثل پیست موتور کراس، موتور اندرو، موتور تریل و موتور تریال اشاره کرد که با وجود این بخش های مجزا میشه گفت یکی از بهترین مکان های آفرود سواری برای هر سلیقه ای است. پیست کراس سواری تختی پذیرای علاقه مندان بالای 7 سال می باشد. این پیست در روز های پنجشنبه مخصوص استفاده بانوان است.

مزایا پیست موتور سواری تختی

  • مجاز برای استفاده بانوان و اقایان
  • دارای 4 پیست مجزا برای موتور سواری است
  • هر سانس استفاده 90 دقیقه است
  • امکان موتور سواری با انواع موتور ها مثل موتور کراس، موتور اندرو، موتور تریل و موتور تریال وجود دارد.
  • آموزش ها برای داشتن یک تجربه لذت بخش سواری توسط مربیان متخصص مجموعه در اختیار شمار قرار می گیرد.

آدرس پیست موتور سواری تختی

تهران، بزرگراه بسیج شمال، میدان شهید باکری

شماره تماس09022111292

پیست موتور سواری شهران

مزایا پیست موتور سواری شهران

پیست موتور سواری شهران

پیست موتور سواری شهران در نزدیکی پارک جنگلی کوهسار قرار گرفته است. این پیست به علت واقع شدن در بلنذی های این منطقه، لذت سواری در پیچ و خم های هیجان انگیز را برای شما به ارمغان می آورد. از مزیت های خوب پیست موتور سواری شهران می توان به  قرار داشتن آن در یکی از بام های تهران اشاره کرد که علاقه مندان می توانند علاوه بر تجربه سواری مهیج، نظاره گر شهر تهران از این مکان دلچسب باشند.

آدرس پیست موتور سورای شهران

شمال غرب تهران، نزدیک پارک جنگلی کوهسار

شماره تماس: 02144734870

پیست موتور سواری صحرایی

مزایا پیست موتور سواری صحرایی

پیست موتور سواری صحرایی

پیست موتور سواری صحرایی یکی از بهترین مکان های موتور سواری با فضایی کاملا تپه خاکی، زیبا و هیجانی برای یک موتور سواری لذت بخش است پیست موتور سواری صحرایی مانند پیست کوهسار مخصوص موتور سواری آفرود است. این مجموعه هم برای موتور تریل هم برای موتور کراس قابل استفاده است. شرط ورود به این پیست داشتن حداقل سن 13 سال است.

ساعت کاری این پیست هر روز از ساعت 9 تا 18 عصر است.  جمعه ها از 16 تا 20 فعالیت می کنند.

مزایا پیست موتور سواری صحرایی

  • دارای موتور های تریل، کراس و چهار چرخ برای کرایه کردن
  • در نزدیکی باشگاه موتور سواری صحرایی مکان های تفریحی نظیر باشگاه تیر اندازی مهام، مجتمع فرهنگی تفریحی طلائیه و پارک کوثر وجود دارد.
  • با داشتن فضای تپه خاکی مناسب، قابل استفاده هم برای موتور تریل هم برای موتور کراس است.
  • دارای مکانی تفریحی و فضایی جذاب که می توانید حتی در 15 دقیقه از دیوار راست و شیب های تند و بی نظیر این مکان هیجان انگیز بالا بروید و نگران چپ کردن موتور نباشید.

آدرس پیست موتور سواری صحرایی

تهران، ظلع شمالی اتوبان شهید بابایی، خروجی شهرک امید

شماره تماس : 02166059000

پیست موتور سواری اراک

این پیست موتور سواری، بزرگ‌ترین پیست موتور کراس ایران در اراک به شمار می رود که با داشتن فضای  ۲.۵ هکتار و مساحت ۲۵۰ در ۱۰۰ متر مجموعه ای بسیار بزرگ و جذاب است. به علت بزرگ بودن فضای این پیست امکان برگزاری آموزش موتور کراس از پایه در این مکان وجود دارد.پیست موتور سواری اراک شرایط دلچسب و هیجانی را برای علاقه مندان جوان و نوجوان به وجود آورده است.

پیست موتور سواری اراک

مزایا پیست موتور سواری اراک

آدرس پیست موتور سواری اراک

پیست موتور سواری اراک کجاست؟ برای رفتن به این پیست طبق آدرس زیر حرکت کنید.

شهرستان اراک،خ. پژوهش،خ. توسعه چهارم

پیست موتور سواری کرمان

پیست موتور سنگین کرمان

پیست موتور کراس کرمان

پیست موتور کراس صاحب الزمان کرمان یکی از پیست های خوب کراس سواری در کرمان است که با داشتن فضایی بسیار زیبا لذت یک موتور سواری بی نظیر را برای شما به وجود می آورد این پیست موتور سواری نزدیک مکان هایی همچون پینت بال اساطیر، آستان قدس امامزاده بیبی حلیمه خاتون (س)، مزار شهدا، بارگاه امامزاده سید حسین و مسجد صاحب الزمان قرار گرفته است. شما می توانید علاه بر لذت سواری در این پیست از سایر مکان های تفریحی و زیارتی نیز بهره ببرید.

پیست موتور سواری کودکان در تهران

موتور سواری بچه ها در ایران

معرفی پیست موتور سواری کودکان

اگر کودک علاقه کند به موتور سواری دارید پیست های ورزشی مختلفی وجود دارند که از رده سنی پایین پذیرای علاقه مندان به سواری می باشند. در به تعدادی پیست موتور سواری کودکان در تهران اشاره کردیم. طور کلی اگر بخواهیم بخوایم معرفی کنیم باید بگیم که پیست آفرود سواری آزادی مجاز برای افراد 6 سال به بالاست، پیست موتور سواری تختی برای افراد بالای 7 سال است، پیست موتور سواری کوهسار برای افراد بالای 6 سال است و پیست آفرود سواری صحرایی برای افراد بالای 13 سال قابل استفاده است.

بنابراین با وجود امکانات این پیست های حرفه ای اگر کودک علاقه مند به این رشته ورزشی دارید از پیست موتور سواری بچه ها غافل نشوید.

سوالات متداول

آیا برای ورد به پیست های آفرود سواری نیاز به داشتن گواهینامه است؟

خیر باید بگیم خوشبخانه برای ورد به بسیاری از پیست های موتور سواری نیازی به داشتن گواهینامه نیست؛ همچنین در بیشتر این پیست ها مربیان با تجربه ای حاضر هستند که آموزش تخصصی نیز ارائه می دهند.

موتور سورای برای بانوان در پیست ها امکان پذیر است؟ (شرایط ثبت نام در پیست موتور سواری بانوان)

بله خوشبختانه بساری از پیست ها مثل پیست موتور سواری کوهسار که در بالا معرفی کردیم آماده خدمات رسانی به آقایان و بانوان است.باید بگیم شرط خاصی برای موتور سواری بانوان در بیشتر پیست ها وجود ندارد چراکه در پیست ها و باشگاه های موتور سواری مربیان متخصصی حضور دارند که راهنمای کامل افراد برای تجربه دلچسب سواری هستند.

آیا در پیست های آفرود امکان موتور سواری برای کودکان نیز وجود دارد؟

بله بسیاری از پیست های موتور سواری ایران مثل پیست آزادی و پیست کراس سواری کوهسار مجاز برای استفاده افراد با رده سنی 6 سال به بالا است. البته بالا تر رده سنی مجاز برای ورد به هر پیست موتور سواری را کامل توضبح داده ایم.

جمع بندی

محبوبیت موتور های سنگین و ورزشی در دهه اخیر و هم اکنون بسیار زیاد شده است و به یکی از پرطرفدار ترین رشته های ورزشی تبدیل شده است. خوشبختانه بیشتر پیست های موتور سواری نام برده شده نیاز به داشتن گواهینامه ندارند و با خیال راحت می توانید از سواری های مهیج در پیست های آفرود لذت ببرید. به علت جذابیت موتور سواری تعداد زیادی از علاقه مندان به این حوزه را بانوان تشکیل می دهند و خوشبخانه برخی از پیست های آفرود سواری برای بانوان عزیر هم خدمات ارئه می دهند که ما در این مقاله به معرفی این مکان ها هم پرداختیم.

انواع موتور نظیر موتور کراس موتور مینی کراس، موتور تریل، موتور اندرو و موتور تریال فرقی ندادر هر کدام به نحوی لذت خاطر انگیز سواری بی نظیر را برای علاقه مندان به موتور سواری به ارمغان می آورند. در این مقاله به معرفی بهترین پیست موتور سواری و مکان های آفرود سواری در ایران پرداختیم، مزایا هر کدام را معرفی کردیم؛ همچنین بیان کردیم که موتور سواری برای کودکان در این پیست ها امکان پذیر است و مجموعه هایی که برای سنین پایین تر هم خدمات رسانی دارند و آموزش تخصصی نیز می دهند را معرفی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *