آموزشی

بهترین برند های ست لباس موتور کراس

بهترین ست لباس موتور سواری

معرفی بهترین برند های لباس موتور سواری (راهنمای کامل)

راحتی و ایمنی برای هر موتور سواری به ویژه کراس سوار ها اهمیت بالایی دارد. وقتی صحبت از سواری در پیست های آفرود و مسابقات مطرح است. استفاده از لوازم و تجهیزات آفرود مثل 👈خرید لباس موتور سواری👉، عینک، دستکش، کاپشن موتور سواری و کلاه کاسکت کراس از مهم ترین الزامات است. با استفاده از یک ست لباس با کیفیت در کنار افزایش ایمنی می توانید استایل ورزشی مخصوص به خود را داشته باشید. به این نکته توجه کنید که لباس موتور سواری فقط به پوشیدن یک ست لباس خلاصه نمی شود.
لباس مخصوص موتور سواری شامل اجزایی مثل کلاه کاسکت کراس، ژاکت و شلوار موتور سواری و دستکش موتور کراس می شود که مجموع این موارد با هم ایمنی و سلامت موتور سوار را از خطرات احتمالی مسیر تا حد زیادی بالا می برد. در سایت بریم آفرود می توانید ویژگی های این لباس ها و قیمت لباس ضد ضربه موتور سواری را مشاهده کنید. در ادامه بهترین برندهای ست لباس موتور کراس را معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

انواع برند های ست کامل لباس موتور کراس

ست لباس موتور کراس در برند های مختلفی به بازار عرضه می شود که هر کدام ویژگی ها و مزایای مخصوص به خود را دارند. لباس ایمنی موتور سواری معمولا به صورت ست لباس و شلوار وجود دارند که استایل ورزشی حرفه ای را برای شما به ارمغان می آورند. در ادامه انواع لباس موتور سواری را برایتان آورده ایم.
لباس موتور سواری FOX

ویژگی های لباس کراس سواری FOX

1- ست لباس موتور سواری فاکس FOX

لباس موتور سواری  فاکس FOX یکی از برند های معتبر و با کیفیت بالا در زمینه موتور سواری است که به دلایلی نظیر ایمنی و مقاومت بالا، ضد آب بودن، طراحی جذاب و زیبا، انعطاف پذیری در حین رانندگی، وزن سبک و پارچه ضد تعریق در بین موتور سوار ها از محبوبیت بالایی بر خوردار است.
ست لباس موتور سواری FOX شامل مدل های مختلفی مثل bnkr 180، flex air، bnkr troy fox و … می باشد قیمت ست کامل لباس موتور سواری فاکس با مشخصات و ویژگی های کامل اینجا 👈لباس کراس 👉 موجود می باشد.
لباس موتور سواری ktm - کی تی ام

مزایا لباس کراس سواری کی تی ام

2- لباس موتور کراس کی تی ام ktm

ست لباس موتور کراس کی تی ام یکی دیگر از برند های معروف لباس محسوب می شود که بسیار مقاوم است و به دلایلی نظیر داشتن جنس پارچه کشسان و با کیفیت ( جنس پلی استر)، مقاومت بالا در برابر ضربه و قدرت حفاظت بالا از سر، گردن و نخاع در برابر آسیب از برند های موفق در این زمینه بوده است و می توان از آن به عنوان لباس ضد ضربه موتور سواری یاد کرد. یکی از ویژگی های خوب این ست لباس این است که می توانید لباس موتور سواری برند کی تی ام را با 👈موتور کراس کی تی ام ktm👉 ست کنید. این ست لباس موتور سواری با کیفیت یک ظاهر فوق العاده جذاب در کنارسواری هیجان انگیز برای شما به ارمغان می آورد.
لباس موتور سواری Shift

ویژگی های لباس کراس سواری شیفت

3- ست لباس موتور سواری Shift

ست لباس موتور سواری shift یک برند معتبر چینی است که در فصل های گرم سال، فصول سرد و حتی آب و هوای بارانی عملکرد خیلی خوبی دارد. استفاده از ست کامل لباس موتور سواری شیفت در تابستان به علت ضد تعریق بودن آن جای نگرانی برای شما نمی گذارد.
لباس کراس سواری Shift مقاومت بالایی داشته و در هنگام وقوع حوادث میزان فشار و آسیب به موتور سوار را به کمترین حد ممکن می رساند. یکی دیگر ار ویژگی های خوب این برند این است که طراحی ساده و جذاب با جنس پارچه با کیفیت دارد و برای علافه مندان به پوشش های ساده و کلاسیک یک انتخاب عالی و بی نظیر است.
شما می توانید این ست لباس با کیفیت را از اینجا 👈قیمت لباس ضد ضربه موتور سواری👉 تهیه کنید.
ست لباس موتور کراس KINI Red Bull

ست موتور سواری

4- ست لباس موتور کراس KINI Red Bull

لباس موتور کراس برند KINI Red Bull ساخت کشور چین است. این ست لباس موتور سواری ساخته شده از پارچه میکرومش و پلی اتیلن است بنابراین تنفس پذیری بسیار بالایی دارد که به علت همین قدرت تهویه بالا در شرایط سرما و گرما، بین موتور سوارها برند محبوبی به شمار می رود. لباس کراس KINI Red Bull از نخ هایی با 100 درصد پلی استر ساخته شده است. از دیگر مزیت های این برند می توان به ضد نخ کش بودن و مقاومت خارق العاده آن در برابر اشعه فرابنفش اشاره کرد چرا که دارای چاپ های سابلیمیشن است.

ویژگی های کامل و قیمت ست لباس موتور کراس KINI Red Bull را اینجا 👈 لباس موتور👉 مشاهده کنید.

 

5- لباس موتور سواری Alpinestars

لباس موتور سواری Alpinestars از برند های خوب در صعنت موتور سواری است. از مزیت های این ست لباس موتور سواری می توان به داشتن ایمنی بالا، پوشش های محافظ، سیستم تهویه با قدرت اشاره کرد.
ست لباس موتور کراس Thor

ویژگی های ست لباس موتور کراس Thor

6- لباس موتور کراس Thor

ست لباس موتور سواری Thor یک برند محبوب در زمینه آفرود است. این برند لباس موتور کراس به قابل اعتماد بودن و کیفیت بالا در بین علاقه مندان به سواری شناخته می شود . از دیگر مزیت های ست لباس موتور سواری Thor می توان به سبک بودن آن اشاره کرد که راحتی و آزادی عمل خوبی را برای موتور سوار حین رانندگی به ارمغان می آورد.

جمع بندی

در این مقاله از اهمیت استفاده از ست لباس موتور سواری صحبت کردیم و سعی کردیم بهترین برند های لباس کراس سواری مانند ست لباس Fox، Ktm، Shift و… را با تمام مشخصات و ویژگی های آن ها به شما معرفی کنیم. مزایا لیاس موتور کراس به همراه دلایل استفاده از لباس ایمنی موتور سواری را توضیح دادیم تا با توجه محل استفاده، موقعیت آب و هوایی و علاقه شخصی بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهی در مورد “بهترین برند های ست لباس موتور کراس

  1. امید گفت:

    از نظر جنس و راحتی ست لباس موتور سواری فاکس Fox خیلی خوبه 👌من این ست رو تهیه کردم و واقعا راضی ام

  2. عماد گفت:

    من ست لباس موتور کراس کی تی ام رو خریدم از راحتی و کیفیتش راضی ام
    قبلا هم‌ از مجموعه خودتون مینی کراس کی تی ام رو گرفته بودم واقعا استایل جذابی شده 😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *