آموزشی

5 تا از بهترین برندهای موتور کراس در سال 2024 | اطلاعات کامل

بهترین برند های موتور کراس از آغاز تابه الان !

موتور کراس گونه‌ای از موتورهای ورزشی هستند که برای مسابقات آفرود، پیست‌ ها، کوهستان و … طراحی شده‌اند. از این موتورها در مسیرهای مختلفی که موتورهای عادی نمی‌توانند پیمایش کنند استفاده می‌شود. اگر شما هم به دنبال شناخت بهترین برند موتور کراس برای آفرود سواری در لوکیشن های خاص هستید، این مقاله را از دست ندهید.

سوال اصلی که برای همه پیش می آید این است بهترین مارک موتور کراس کدام است؟ در این مقاله به تک تک سوالات شما پاسخ داده می شود تا بهترین موتور کراس برای آفرود سواری در لوکیشن های خاص انتخاب کنید.

برای انتخاب بهترین برند موتور کراس چه عواملی در نظر گرفته شده است؟

توان هر موتور بر اساس فاکتور هایی ماننند انجین ، وزن، سیستم تعلیق، فرمان، لاستیک و .. تغییر می کند در این مقاله سعی بر آن شده است تا بهترین برند موتور کراس بر اساس شرایط مختلف سنجیده و انتخاب شوند آماده هستید تا بهترین برند موتور کراس در سال 2023 را بشناسید❗❗

1- بهترین برند موتور کراس: کی تی ام

موتور کی تی ام که توسط شرکت کی تی ام  تولید شده در جایگاه اول لیست بهترین مارک موتور کراس قرار می گیرد. این موتور که بهترین موتور برای مسابقات کراس سواری در سطح جهانی شناخته می شود با ویژگی های منحصر به فردی که دارد همواره در گزینه های اول برای لیست بهترین مارک موتور سیکلت قرار می گیرد.

این شرکت اتریشی جز پیشگامان تولید موتور کراس در جهان است. مسابقات کی تی ام این شرکت در سطح بین الملی انجام می شود و هوادران ویژه خود را دارد. می توان گفت موتور های کی تی ام از نظر کیفیت و قیمت در سطح بالایی قرار دارند.

برخی از ویژگی های برتر موتور کی تی ام

  • موتور قدرتمند و پر شتاب
  • سیستم تعلیق پیشرفته
  • سیستم ترمز قدرتمند
  • طراحی زیبا و اسپرت

 

برای دیدن موتور کی تی ام 125 بدون گواهینامه کلیک کنید

🔻


 

موتور کراس بهترین برند

2- برند کاوازاکی

شکی نیست موتور کراس های کاوازاکی در این جایگاه قرار می گیرد. کاوازاکی یک برند ژاپنی است که در سال 1918 تاسیس شده و در حال حاضر یکی از غول های تولید کننده موتورکراس در جهان محسوب می شود.

این برند به دلیل قیمت و کیفیت و مزایای خاصی که برای موتور کراس ایجاد کرده است در میان این لیست قرار گرفته است.

 

برای دیدن لیست موتورهای کراس کلیک کنید

 

3- موتور کراس برند دایچی

موتورسیکلت‌هایی که همواره مورد بحث برای بهترین مارک موتور کراس قرار می‌گیرند، معمولاً برای افراد بالای 18 سال ساخته شده‌اند و کمتر به موتور های کراس برای نوجوانان در مقالات اشاره شده است اما در این لیست سعی کرده ایم یکی از بهترین برندهای موتور کراس را برای نوجوانان و کودکان معرفی می‌کنیم. موتور های دایچی با موتور قدرتمند یک انتخاب عالی برای نوجونان محسوب میشود.

از جمله این مزایا :

  • 4 زمانه
  • برای افراد بالاتر 10 سال طراحی شده
  • گیربکس 5 سرعته
  • قدرت موتور بالا
  • حداکثر گشتاور آن 9 نیوتون متر در 7500 دور در دقیقه
  • مناسب پیست های خاکی و ناهموار

 

موتور دایچی یک موتور کراس برای کودکان و نوجوانان محسوب می شود که علاقه به آفرود دارند این موتور با ویژگی فنی بالا می تواتند یک تجربه ی فوق العاده را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

 بهترین برند موتور کراس

بهترین برند موتور کراس

4- برند کایو

قصد داریم یک برند دیگر که نوجوانان برای خرید می‌توانند در لیست خود قرار دهند را معرفی کنیم.

موتور کراس کایو یک موتور کراس قدرتمند در کنار کوچک بودن محسوب می‌شود. جالب است بدانید این برند یک برند ایرانی محسوب می‌شود و انواع لوازم یدکی برای موتورهای کایو ، شامل موتورسیکلت‌ها، اسکوترها و لوازم جانبی را تولید می‌کند. بنابراین دیگر نگران خرید و پیدا کردن قطعات مینی کراس خود نیستید.

شرکت کایو دارای فروشگاه‌های مجاز زیادی در سطح کشور است و قطعات یدکی موتورهای کراس کایو به راحتی در بازار ایران یافت می‌شوند.

علاوه بر آن، این شرکت توانسته است جوایز زیادی را حتی در حد بین‌المللی به دست آورد.

موتور قدرتمند در کنار طراحی جذاب از مزیت‌های برجسته این موتور محسوب می‌شود. علاوه بر اینکه موتور مینی‌کراس کایو از قدرت زیادی برخوردار است و به راحتی از مسیرهای ناهموار را طی می‌کند.

مزایا استفاده از مینی کراس کایو:

  • 4 زمانه بودن
  • موتور پر قدرت و پرشتاب
بهترین برند مینی کراس

بهترین مارک موتور کراس 2023

5- بهترین مارک موتور کراس: هوندا

شرکت هوندا یک شرکت چند ملیتی است که در ژاپن فعالیت خود را شروع کرده است. این برند از طریق تولید 14 میلیون موتور سیکلت در جهان به ابر قدرتی در صنعت موتور سازی تبدیل شده است. پس برند هوندا یکی از با اصالت‌ترین برندها در زمینه ساخت موتور سیکلت و موتور های کراس شناخته می‌شود. ویژگی های خاص این موتور باعث شده است تا در لیست  بهترین مارک موتور کراس مقاله ما قرار بگیرد.

موتور کراس هوندا برای رقابت در مسابقات آفرود طراحی شده است و از قدرت و شتاب بالایی برخوردار است.

موتور کراس های هوندا از یک سیستم تعلیق استاندارد برای مسیرهای آفرود بهره می برد. سیستم تعلیق جلو این موتورسیکلت از نوع تلسکوپی است و سیستم تعلیق عقب آن از نوع فنر گردان است. همین امر باعث شده در برابر ضربات تحمل و عملکرد خوبی داشته باشد و پایداری موتور کراس شما را در مسیر های ناهموار حفظ کند. در کنار همه این موارد طراحی خاص موتور های کراس هوندا باعث شده است که مورد توجه عده کثیری از افراد قرار بگیرد. طراحی خاص و اسپرت و استفاده از ترکیب رنگ های قوی این محبوبیت را توجیه می کند.

ترمز های موتور های کراس هوندا بسیار قدرتمند هستند و در توقف های ناگهانی عملکرد عالی را براساس استانداردهای جهانی ثبت کرده است.

بنابراین دیگر فرقی نمیکند در جاده باشید یا کویر این موتور برای شماست تا یک افرود سواری حرفه ای را تجربه کنید.

امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات بیشتری در مورد موتور های کراس پیدا کرده باشید و بتوانید با دید بهتری موتور کراس خود را انتخاب کنید. بنظر شما بهترین مارک موتور های کراس کدام است ❓ نظر خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

همچنین اگر به دنبال وسایل موتور کراس میگردی تا بعد خرید موتور مورد علاقه ت یک آفرود سواری هیجان انگیز رو تجربه کنی باید بگم بریم آفرود مرجع 👈 لباس های موتور کراس👉 در ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *