آموزشی

بهترین برند های کلاه کاسکت کراس

بهترین برند های کلاه کاسکت کراس

معرفی بهترین برند های کلاه کاسکت موتور کراس

کلاه موتور کراس یکی از اجرای اصلی و مهم موتور سواری در پیست های آفرود به شمار می رود. شکی نیست که برای حفظ سلامت و ایمنی و جلوگیری از خطرات یک سواری پر سرعت در پیست ها حتما  استفاده از لوازمی چون عینک، دستکش، لباس موتور سواری و به ویژه 👈 کلاه کراس 👉 استناندارد اهمیت بسیاری دارد چرا که استفاده از کلاه کراس مقاوم کمک می کند تا در عین لذت بردن از یک سواری هیجان انگیز نگران خطرات مسیر نباشید. در این مقاله بهترین برند های کلاه کراس را برایتان آورده ایم تا با آگاهی کامل بهترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید.

انواع برند های کلاه کاسکت کراس

کلاه های موتور کراس انواع گوناگونی دارند که طراحی آن ها با توجه به عواملی مثل شرایط آب و هوایی مختلف، الگوی صورت افراد، سایز و اندازه متفاوت است. در ادامه بهترین مارک های کلاه کاسکت های کراس و ویژگی های آن ها را آورده ایم.

1: خرید کلاه کراس راپیدو (rapido)

این کلاه با طراحی منحصر به فرد و ویژگی‌های برجسته، انتخابی ایده‌آل برای موتورسواران در هر سطحی از تجربه است.

چرا کلاه کراسی راپیدو را انتخاب کنید؟

ایمنی بی‌نظیر:

کلاه کراسی راپیدو از جنس ABS باکیفیت بالا ساخته شده و دارای استانداردهای ایمنی DOT است. این کلاه در برابر ضربه و نفوذ اشیاء تیز مقاومت بالایی دارد و از سر شما در برابر آسیب‌های جدی محافظت می‌کند.
طراحی شیک و مدرن:

کلاه کراسی راپیدو در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه می‌شود تا با هر سلیقه‌ای هماهنگ باشد. علاوه بر این، این کلاه دارای نقابی است که علاوه بر محافظت از صورت شما در برابر نور خورشید و باد، به زیبایی ظاهری آن نیز می‌افزاید.

تهویه مطبوع عالی:

کلاه کراسی راپیدو دارای سیستم تهویه مطبوع پیشرفته‌ای است که جریان هوا را به طور مستمر داخل کلاه به گردش در می‌آورد. این امر باعث می‌شود تا در طول موتورسواری احساس خنکی و آرامش داشته باشید.
آستر داخلی ضد حساسیت:

آستر داخلی کلاه کراسی راپیدو از جنس پارچه ضد حساسیت و قابل شستشو ساخته شده است. این امر از تعریق و ایجاد بوی بد در داخل کلاه جلوگیری می‌کند و استفاده از آن را برای طولانی مدت راحت‌تر می‌کند.
قیمت مناسب:

کلاه کراسی راپیدو با توجه به کیفیت بالا و ویژگی‌های متعددی که ارائه می‌دهد، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. این کلاه انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال یک کلاه کاسکت مطمئن و باکیفیت هستند و در عین حال نمی‌خواهند هزینه زیادی را برای آن بپردازند.

کلاه موتور کراس راپیدو

 

 

 

2. کلاه کاسکت کراس LS2

کلاه کاسکت کراس LS2

ویژگی های کلاه موتور کراس LS2

کلاه ایمنی کراس LS2 به دلایلی نظیر وزن سبک، راحتی، تهویه بالا، ضد باکتری، ضد عرق، جنس پارچه نرم و ضد حساسیت بودن یکی از بهترین برند های کلاه کاسکت کراس است که ساخت کشور اسپانیا است. از این نکته هم نباید غافل بشیم که این کلاه در عین سبک بودن قدرت محافظت بالایی دارد و محافظ کامل سر و گردن شما در برابر آسیب و فشار است. همچنین یکی دیگر از مزیت های مهم کلاه موتور کراس LS2 این است که دچار رنگ رفتگی نمی شود و در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی دارد بنابراین در زمان بارش باران هم عملکرد بسیار خوبی دارد.

کلاه کراس LS2 در مدل های محتلفی مانند کلاه کاسکت کراس LS2 PIONEER EVO و کلاه کاسکت کراس LS2 مدل FAST EVO به بازار عرضه می شود که هر کدام ویژگی ها، مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند.

 برای مشاهده کامل ویژگی ها، قیمت و کاربرد انواع مدل کلاه های کاسکت LS2 اینجا 👈   کلیک کند.

3. کلاه کراس فاکس Fox V3 RS Helmet

کلاه موتور کراس فاکس Fox V3

مشخصات کلاه کراس فاکس FOX

کلاه کراس فاکس مدل  V3 RS  یکی از برند های معتبر در بازار است که دارای طراحی جذاب و زیبا است. کلاه FOX وزنی سبک دارد چرا که از موادی مثل رزین های کربن و FRP که بسیار سبک هستند ساخته شده است. بالا ترین محدوه برند فاکس دارای فناوری MIPS و MVRS است. یکی از مهم ترین ویژگی های کلاه کاسکت کراسی فاکس این است که گیره های مغناطیسی دارد تا در برابر ضربه و فشارمیزان انرژی وارد شده به سر را کاهش دهد، با دو سگگ بسته می شود که ایمنی موتور سوار را افزایش می دهد و مناسب برای دور سر 61 – 62 است؛ همچنین در فصل سرما عملکرد بسیار خوبی دارد و از نفوذ هوای سرد به سر و گردن جلوگیری می کند.

از دیگر مزیت های کلاه کراس فاکس میتوان به پد های سمت گونه برای جلوگیری از رطوبت و عرق سر و صورت، سطح صاف کلاه برای تمیز کردن راحت، قابلیت شستشو و … اشاره کرد. برای مشاهده کامل ویژگی ها، آگاهی از قیمت کلاه کراس فاکس و انواع مدل های آن اینجا 👈 کلاه کراسی 👉 کلیک کنید.

4. کلاه کاسکت کراسی HD

کلاه کاسکت کراس HD

مشخصات کلاه کاسکت HD

کلاه کراس HD  یکی دیگر از برند های خوب کلاه کاسکت های کراس به شمار می رود که با طراحی ارگونومیک، سیستم هوای برگشت پذیر دارد بنابراین جریان هوا را به خوبی و یکسان در کلاه پخش می کند. این کلاه مطابق با بروزترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. کلاه کراس HD از استاندارد DOT که یک استاندارد برای تشخیص کیفیت کلاه است پیروی می کند. از دیگر مزایا کلاه کراس HD می توان به داشتن آستر قابل استفاده برای تمامی فصول، داشتن پد گردن، داشتن بند جهت تنظیم کلاه، وزن سبک و مقامت بالا در برابر ضربه اشاره کرد. همچنین این کلاه کراس طیف وسیطی از رنگ ها را  شامل می شود که به باعث جذابیت هر چه بیشتر آن شده است.

برای مشاهده کامل ویژگی ها و آگاهی از قیمت این کلاه اینجا 👈  کلاه کاسکت کراس 👉 کلیک کنید.

5. کلاه کاسکت کراس ایکس لایت X-LITE

کلاه کاسکت کراس ایکس لایت X-LITE

مشخصات کلاه کراسی ایکس لایت X-LITE

کلاه موتور کراس ایکس لایت یکی دیگر از برند های خوب کلاه کاسکت های کراسی است که از استاندارد ECE پشتیبانی می کند. طبق این استاندارد و آزمایش های انجام شده روی این کلاه نشان می دهد که در برابر ضربه بسیار مقاوم است و تحمل فشار بالایی را دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این کلاه این است که مجهز به اسپویلر دینامیک است که به وسیله آن مقاومت هوا را تا حد زیادی کاهش می دهد همین امر به داشتن کراس سواری پر سرعت شما کمک بسیاری می کند. همچنین در شرایط اضطراری بند زیر چانه کلاه کاسکت ایکس لایت به راحتی باز می شود که ویژگی بسیار خوبی برای این کلاه محسوب می شود.

از دیگر مزایا کلاه کراس لایت می توان به سیستم کنترل موقعیت (LPS) یعنی راحتی تنظم ارتفاع کلاه، داشتن آستر و روکش ضد حساسیت و ضد ضربه بودن آن شاره کرد. برای مشاهده تمام ویژگی ها و آگاهی کامل از قیمت این کلاه اینجا 👈 کلاه ایمنی موتور کراس 👉 کلیک کنید.

6. کلاه کاسکت کراس شوئی Shoei VFX-WR 2206 Helmet

کلاه کاسکت کراس شوئی Shoei VFX-WR

ویژگی های کلاه کراس شوئی

کلاه کاسکت کراس شوئی از سیستم M.E.D.S  پشتیبانی می کند و دارای ایمنی بالایی است. این سیستم در زمان سقوط، انرژی حرکتی را کنترل و توزیع می کند تا آسیب و فشار کمتری به سر و صورت موتور سوار وارد شود؛ همچنین با بهره مندی از فناوری های پیشرفته قابلیت جلوگیری از تعدا زیادی ضربه در برابر آسیب را دارد. از دیگر مزایا کلاه کراس شوئی می توان به داشتن سیستم تهویه مناسب و پد های با کیفیت آن اشاره کرد.

7. کلاه کلاسک کراس Arai MX-V

کلاه کلاسک کراس Arai MX-V

مشخصات کلاه کراس Arai MX-V

کلاه موتور کراس Aria  یکی از برند های ژاپنی معتبر و محبوب در زمینه تولید کلاه های کراسی است. کلاه موتور کراس Aria دارای فضای داخلی Dry-Cool است که جریان هوای ورودی به کلاه را مدیریت می کند. یکی از ویژگی های خوب این کلاه کراس این است که درهوای گرم، خنک کننده بسیار خوبی دارد؛ همچنین از دیگر مزایای کلاه موتور کراس Aria می توان به دارابودن بالشتک فنری، داشتن پوشش های ضد خش، توانایی جذب ضربات، سیستم تهویه عالی، طراحی ساده و کلاسیک و جنس نرم آن که حس راحتی خوبی را برای موتور سوار به ارمغان می آورد اشاره کرد.

8. کلاه ایمنی کراسی Bell Moto-10 2206 Helmet

کلاه ایمنی کراسی Bell Moto-10 2206 Helmet

ویژگی های کلاه ایمنی موتور کراس Bell

کلاه کراس Bell Moto-10 2206 یکی از برند های معتبر و خوب آمریکایی است. کلاه موتور کراس Bell بسیار محکم و مقاوم است چرا که از از فیبر کربن 3k  که بسیار با دوام و با کیفیت است ساخته شده است، دارای تهویه مناسب، قدرت و ایمنی بالا است؛ همچنین این کلاه دارای سیستم پیشرفته MIPS برای افزایش ایمنی است. طبق این فناوری کلاه کراس Bell در برابر ضربه و آسیب مقاومت بالایی دارد. از دیگر مزایا کلاه کراس bell می توان به داشتن پوشش های ضد آب، انعطاف پذیر بودن، سبک بودن و طراحی زیبا و جذاب آن اشاره کرد.

سوالات متداول که در خرید کلاه موتور کراس ممکن است مظرح شود.

هنگام خرید کلاه کراس باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. سایز کلاه کراس

در هنگام خرید کلاه کراس توجه به سایز و اندازه کلاه که کاملا مناسب با ابعاد سر و گردن شما باشد بسیار حائز اهمیت است چرا که کلاه باید برای دید درست، تنظیم راحت و اذیت نشدن هنگام سواری کاملا مطابق فیس صورت شما باشد نه خیلی کوچک نه خیلی بزرگ.

  1. وزن کلاه

نکته بعدی بسیار مهم این است که هنگام خرید کلاه حتما به وزن آن توجه کنید. وزن لوازم جانبی موتور عامل بسیار مهمی برای یک کراس سوار به شمار می رود چرا که هر چه وسایل سبک تر باشند کمک بیشتری به افزایش سرعت موتور های این مسابقه ای می کنند. از طرفی باید به راحتی و میزان وزنی که در مدت زمان طولانی می توانید تحمل کنید هم توجه کافی داشته باشید.

  1. جنس پارچه

انتخاب کلاه کراسی با جنس پارچه با کیفیت عامل مهمی برای یک سواری دلچسب است. سعی کنید کلاه هایی با جنس پارچه نرم انتخاب کنید تا مشکلی برای پوست صورت شما در شرایط آب و هوایی مختلف به ویژه بهار و تابستان به وجود نیاید.

  1. تهویه مناسب

حتما هنگام خرید به تهویه مناسب کلاه توجه بسیار داشته باشید انتخاب کلاه کراس با سیستم تهویه خوب به دلیل مدیریت جریان ورودی و خروجی هوا به کلاه، محافظ سر و صورت شما در شرایط  گرما و سرما است.

بهترین کلاه کاسکت کراس کدام است؟

همه انواع کلاه های کراس مزایا و ویژگی های منحصر به خود را دارند. شما باید با توجه به عوامل گوناگونی مثل موقعیت های مکانی مورد استفاده، فصول گرما و سرما، شرایط آب و هوایی منطقه، سایز و ابعاد کلاه، وزن و بودجه مورد نظر بهترین انتخاب را داشته باشید.

جمع بندی نهایی

در این مقاله درباره بهترین برند های کلاه کاسکت کراس، ویژگی ها و مزایا هر برند، نکات مهم هنگام خرید کلاه موتور کراس نظیر توجه به وزن، سایز، جنس و شرایط استفاده از هر کلاه را کامل بیان کردیم. به طور کلی اگر قصد سفر های طولانی در جاده ها و پیست ها را دارید، استفاده از کلاه هایی با محافظت بیشتر برای شما بسیار مناسب است؛ همین طور اگر بیشتر در فصل های تابستان و بهار کراس سواری می کنید باید از کلاه هایی با قدرت تهویه بالا، جنس نرم و ضد حسایت برای کنترل جریان ورودی هوا وجلوگیری از عرق سر و گردن استفاده کنید. در این مطلب تمام این موارد را برای شما آوردیم تا با توجه به شرایط، بودجه و منابع موجود بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *